Det gamle nettstedet vårt

Det gamle nettstedet som vi laget etter Mimrefesten i november 2006, kan du besøke ved å klikke deg inn på denne adressen:

http://groups.google.no/group/staalkameratene-friidrett/topics?hl=no

mandag 12. mai 2008

Fra Odd B

Hei!

Takk for sist.
Det var trivelig å treffe dere igjen i Oslo, men det ble litt hektisk for meg med bare halvannet døgn til rådighet. Neste gang skal jeg bevilge meg noe mer tid. Som dere sikkert har lagt merke til, har vi alle fått etappetider. De som vil, kan jo sammenligne og regne til krampa tar de. Vi ble nr 43 av 112 lag - og det er jo ikke verst??!!
Regner med at flere enn meg ble inspirert til å delta på et eller annet løp i sommer. Jeg skal løpe mila på Alstahaug maraton den 14. juni, men kan godt tenke meg å delta litt mer. Har dere tips om trivelige arrangement - så send meg en mail.

Jeg legger ved noen bilder.

Hilsen
Odd B.

Ingen kommentarer: