Det gamle nettstedet vårt

Det gamle nettstedet som vi laget etter Mimrefesten i november 2006, kan du besøke ved å klikke deg inn på denne adressen:

http://groups.google.no/group/staalkameratene-friidrett/topics?hl=no

mandag 12. mai 2008

Fra Stein Hamre

Heiåhei – og takk for sist!

Trivelig var det hele veien – gleder meg allerede til neste gang (og da skal jeg ta igjen det tapte mht tidsforbruket på etappen). Osloturen ble for min del avsluttet med piknik på sjøen sammen med datter & co = fabelaktig! Så for min del ble oppholdet i Oslo feiret med en løpetur i dag til/fra Storsteinen på dårlig vinterføre – eller kanskje sein vår? Uansett; søla skvatt og våt og kald ble jeg, men hva gjør vel det når hodet har det bra!

Til Odd B;
hvis jeg får trent litt ekstra i sommer, så kanskje veteran NM – en eller annen distanse. Trond Furuly kan jo ikke få lov til å være den eneste av oss som ”tør”. Når går Alstahaug til neste år? Må legge det inn i kalenderen allerede nå for å være sikker på at jeg - eller maskinen - husker datoen (jeg er ett år eldre da…..).

Ingen kommentarer: