Det gamle nettstedet vårt

Det gamle nettstedet som vi laget etter Mimrefesten i november 2006, kan du besøke ved å klikke deg inn på denne adressen:

http://groups.google.no/group/staalkameratene-friidrett/topics?hl=no

tirsdag 17. mars 2009

Brev fra Ann Kristin

Hei!

Er litt treg av meg å svare, men det kommer nå. Her går treningen i rykk og napp alt ettersom en har tid, men noe får jeg rørt meg og håper på bedre tider nå frem mot våren. Det høres veldig artig med en ny tur ut til Alstahaug, det er jo veldig sosialt og i god ”stålkam-ånd”. Jeg blir gjerne med på en slik tur i juni, og flott at noen tar initiativ til dette. Vi får håper at så mange som mulig møter opp. Jeg har ikke truffet de andre jentene så mye, men regner med at de svarer for seg. Her også bruker oppmøtet vårt på ”fellestreningen” bli bedre utover våren.

Vi snakkes nærmere, og ha en fin dag!

Mvh Ann-Kristin

Ingen kommentarer: