Det gamle nettstedet vårt

Det gamle nettstedet som vi laget etter Mimrefesten i november 2006, kan du besøke ved å klikke deg inn på denne adressen:

http://groups.google.no/group/staalkameratene-friidrett/topics?hl=no

tirsdag 17. mars 2009

Brev fra Jim Nerdal

Hei
Det var som fan - 12. - 14. juni er jeg i Serbia - ref. problemene under fjorårets Holemkollstafett.
Jeg er styreleder for Norsk Jugoslavisk Samband, og 13. og 14. juni feirer vi og vår søsterorganisasjon Jugoslavisk Norsk Samband 40 årsjubileum i Serbia.
Faktisk kunne jeg i år ha jogget 4 km - er begynt å komme nogenlunde i form - vel egentlig NG-.
Hver fredag er jeg på "volleyballtrening" med mitt barnebarn Ørjan på 4 1/2 år. Faren hans trener da sammen med sine gamle kompiser fra da Mosjøen var Norges beste volleyball lag. Og farfar og Ørjan klatrer, hopper, løper om kapp og trener finger- og baggerslag. Og så må vi selvsagt ned i kafeteriaen for å kjøpe sportsdrikk. Han elsker å være i idrettshallen, og til sommeren skal jeg introdusere ham for friidrettsbanen på Kippermoen. Og så går vi på skitur hver helg. Og skal du følge med en fireåring så må du sørge for å komme i form. Så jeg har fått en grunn til å trene igjen.
Men - det var som fan at jeg ikke kunne få være med dere på Tjøtta. En lang dagstur på Syv Søstre hadde vært helt topp. Masse gåing, masse mimring, masse naturopplevelse - det hadde vært topp.
Jeg skal tenke på dere når jeg sitter nede i Gornji Milanovac (det betyr nedre Milanovac) i Serbia - og så håper jeg på at vi trår til også neste år. Kanskje kan jeg da løpe (på et vis) 4 km. Far min løp jo maraton til han var 75.
Ellers - har dere alle husket å betale medlemskontingenten til Stålkamerantene. Jeg venter på kravet for 2009 - og når jeg da har betalt har jeg 47 års sammenhengende medlemsskap i Stålkameratene. Må vel finne på et eller annet i 2012 til 50 årsjubileet.
Så - e-postadressen min jim.nerdal@c2i.net er ikke en adresse jeg sjekker jevnlig.
Så legg inn jim.nerdal@mon.no på meg for fremtiden.
Ha det trivelig i juni - og så stiller jeg i 2010.

Ingen kommentarer: